Maciej Dudtko (red.)
Biblia e-biznesu 3.0
Na 850 stronach tej niezwykłej książki poznasz dobre i złe praktyki e-biznesu, by lepiej zrozumieć, jak dotrzeć do każdego klienta.
Dowiesz się więcej o internetowym marketingu, zarządzaniu kryzysowymi sytuacjami w relacjach z klientami, budowaniu strategii
i poszukiwaniu branży właściwej do prowadzenia swojej działalności. Przekonasz się, jak najlepiej wykorzystać w e-biznesowych
działaniach potęgę mediów społecznościowych oraz analizę big data.(od Wydawcy)
Konrad Michalski, Agnieszka Werenowska [red. nauk.], Nowoczesne zarządzanie. Najnowsze trendy, koncepcje i metody w zarządzaniu
Podręcznik zawiera wiedzą niezbędną do sprawnego i efektywnego funkcjonowania we współczesnych organizacjach.
Kompleksowość tematyczna podręcznika czyni go doskonałym przewodnikiem w dzisiejszych, ale i ciekawych czasach,
w kórych nieodzowne jest nowoczesne zarządzanie w opraciu o znajomość najnowszych trendów, koncepcji i metod.(od Wydawcy)
Eugeniusz Michalski, Zarządzanie przedsiębiorstwem
Autor w jasny i przystępny sposób wyjaśnia zawiłe kwestie związane z zarządzaniem przedsiębiorstwem, sięgając po przykłady
zaczerpnięte z polskiej gospodarki, co pozwala czytelnikowi na lepsze zrozumienie praktycznego wykorzystania przedstawionych zagadnień.
Dużą zaletą książki jest jej struktura, w której zostały wyodrębnione pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studia przypadków, umożliwiające
łatwe powtórzenie materiału Podręcznik est podzielony na 15 rozdziałów-wykładów, w których autor omawia m.in.: teorie zarządzania, społeczny
kontekst działania przedsiębiorstwa, środowisko przedsiębiorstwa, proces podejmowania decyzji, planowanie, organizowanie, zarządzanie kadrami,
zachowanie organizacyjne, przewodzenie, przedsiębiorczość, kontrolowanie. Nowe wydanie zostało uaktualnione i uzupełnione informacjami z zakresu
technologii informacyjnej oraz wzbogacone nowymi treściami z zakresu zarządzaniu e-biznesem.(od Wydawcy)
Ewelina Podrez-Siama, SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych
Jak się stać widocznym w internecie? Jak się wyróżnić spośród innych, którzy także ciekawie piszą,
mają świetny wizerunek i interesującą propozycję dla świata ― i stanowią Twoją konkurencję?
Odpowiedź tkwi w angielskim akronimie SEO, oznaczającym optymalizację stron, tekstów,
grafik w taki sposób, by stały się one bardziej „atrakcyjne” dla wyszukiwarek internetowych.
Z tej książki dowiesz się, jak zrobić to samodzielnie, bez ponoszenia kosztów lub przy zainwestowaniu niewielkich środków.(od Wydawcy)
Agnieszka Skupieńska, Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
Książka Sklep online w 30 dni to instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy.
Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania
pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierwszych klientów i analizę danych.
Opis działania został podzielony na małe kroki i ujęty prostym, przystępnym językiem. Do każdego rozdziału dołączono
ćwiczenia do wykonania, ułatwiające wprowadzenie teorii w praktykę.(od Wydawcy)
Ryszard Kulik, Trening interpersonalny. Proces grupowy w praktyce trenerskiej Ryszard Kulik analizuje swoją drogę trenerską i kolejne na niej odkrycia, w ciekawy sposób opisując proces
dochodzenia do własnego stylu prowadzenia treningów interpersonalnych.I trzeba przyznać, że udało mu się uchwycić to coś, co raczej trudno jest przekazać w opisach bądź suchych logicznych analizach. Siłą tej książki jest również analiza wpływu na metodologię treningu interpersonalnego ważnych autorów i praktyków zachodnich (zwłaszcza amerykańskich) oraz polskich twórców tego nurtu.To publikacja ważna nie tylko dla środowiska trenerskiego i coachingowego, ale też dla innych środowisk
zajmujących się uwrażliwianiem ludzi na siebie nawzajem oraz przemianami cywilizacyjnymi. (od Wydawcy)
|
Brian,Tracy, Zarządzanie czasem
Ten zwięzły przewodnik ujawnia 21 sprawdzonych metod zarządzania czasem, których natychmiastowe wykorzystanie pozwoli ci wygospodarować
co najmniej dwie wydajne godziny dziennie.
Pełna typowej dla Tracy’ego i łatwej do zastosowania mądrości, książka ta pomoże ci w robieniu więcej w krótszym czasie i przy mniejszym stresie.
Claude Hopkins, Tajniki warsztatu legendarnego copywritera,
Jak nauczyłem się tworzyć najskuteczniejsze na świecie reklamy
Od autora, Claude'a Hopkinsa: Książka ta nie jest napisana jako historia mojej osoby,
lecz jako historia biznesu. Głównym celem przedstawienia każdego z epizodów mojego
życia jest przekazanie pomocnych sugestii osobom, które zechcą pójść w moje ślady. (od Wydawcy)
Jakub Sosnowski, Podstawy pisania przekonujących tekstów. Pomocnik początkującego copywritera
Jeśli zaczynasz przygodę z pisaniem, to tutaj znajdziesz podstawy, których próżno szukać u innych autorów.
Ta książka to proste i rzeczowe porady, dzięki którym każdy zacznie pisać teksty lepsze i skuteczniejsze niż do tej pory. (od Wydawcy)
Artur Jabłoński, Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). copywriting & webwriting
Z książki dowiesz się:
- jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie,
- że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!),
- jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy,
- jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady, efektywnych tekstów reklamowych. (od Wydawcy)
Darek Puzyrkiewicz, Biblia copywritingu
Z książki się, jak:
- korzystać z inspiracji i gdzie ich szukać,
- skonstruować kuszący nagłówek,
- napisać jasną, zwięzłą i skuteczną ofertę,
- wyróżnić się na tle konkurencji,
- żonglować słowami w mediach społecznościowych. (od Wydawcy)
Paweł Oksanowicz, Młoda fala. Jak odważyć się na biznes
Bohaterkami książki Młoda fala. Jak odważyć się na biznes są: Ania Kruk, Kinga Dołęga-Lesińska, Aleksandra Porębska,
Joanna Drabent, Dominika Koczot-Mosz, Edyta Kocyk, Marta Remplewicz, Patrycja Sankowska, Anula Kołakowska, Barbara Stawarz.
To silne, niezależne kobiety, które odniosły sukces nie tylko w Polsce, ale też bez kompleksów wchodzą z ciekawymi projektami i produktami
na międzynarodowe rynki. Prowadzą interesy w odmiennych dziedzinach biznesu: od mody, przez kosmetyki, aż po zaawansowane technologie IT.
Każda inna, każda wyjątkowa. (od Wydawcy)
Gary L. Wenk, Mózg. Co każdy powinien wiedzieć
Fascynująca podróż do świata najbardziej niezwykłego organu w ludzkim ciele.
Książka "Mózg. Co każdy powinien wiedzieć" odpowiada na najważniejsze pytania o mózg i jego ewolucję na przestrzeni lat. (od Wydawcy)
Manfred Spitzer, Epidemia smartfonów. Czy jest zagrożeniem dla zdrowia, edukacji i społeczeństwa?
Smartfony stały się nieodłącznym elementem naszego życia. Czy uzależnienie od tej technologii powinno budzić nasze obawy?
Manfred Spitzer w swojej książce "Epidemia smartfonów. Czy jest zagrożeniem dla zdrowia, edukacji i społeczeństwa?"
przedstawia fakty związane z częstym używaniem telefonów komórkowych. (od Wydawcy)
Asia Podgórska, Tak działa mózg. Jak mądrze dbać o jego funkcjonowanie
Dr Asia Podgórska przybliża czytelnikowi zależność między stylem życia a kondycją komórek nerwowych.
Jeśli chcesz poznać bliżej swój mózg, zrozumieć, jak neurony komunikują się ze sobą, czym jest neuroplastyczność
i skąd bierze się serotonina, ta książka jest właśnie dla Ciebie! (od Wydawcy)
David Eagelman, Dynamiczny mózg. Historia nieustannych przeobrażeń
Fascynująca podróż po zdumiewającym plastycznością i zdolnościami adaptacyjnymi ludzkim mózgu
w duchu najnowszych ustaleń neuronauki. (od Wydawcy)
Przeprogramuj swój mózg. Jak poradzić sobie z lękiem, paniką i zamartwianiem się dzięki technikom
poznawczo-behawioralnym, neuronauce i uważności
Niniejsza książka jest czymś więcej niż zwykłym poradnikiem – to kompleksowy plan treningowy dla twojego mózgu,
siłownia dla twojego umysłu. Pozwoli ci przeprogramować mózg tak, by odczuwać większy spokój, przestać wciąż się
zamartwiać i rzadziej działać w trybie lęku. Autorki książki opracowały niezwykle przyjazny i przystępny program,
który wytrenuje twój umysł i wzmocni nowe połączenia nerwowe w twoim mózgu. Obejmuje on dziesięć podstawowych
umiejętności potrzebnych do przeprogramowania mózgu. (od Wydawcy)
Bettina Hohnen, Jane Gilmour, Tara Murphy, Niezwykły mózg nastolatka
W Niezwykłym mózgu nastolatka pokazujemy znacznie bardziej pozytywną perspektywę nastoletniego mózgu,
wyłaniającą się z nauki. Wskazujemy również, jak możesz zmienić swój sposób myślenia o młodych ludziach obecnych
w twoim życiu i to, jak wyglądają wasze wzajemne kontakty. (od Wydawcy)